به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیانوش رحمتی بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانستم گل‌گهر تیم بسیار خوب، سازمان یافته و با ساختار دفاعی خوب است و در ضدحملات برنامه‌های خیلی خوبی دارد. نفرات عقب ما هوشیار بودند و موقعیت‌های زیادی ایجاد و می‌توانستیم به گل دوم برسیم تا خیلی راحت بازی را ادامه بدهیم، اما متأسفانه روی ضربات آخر در چند صحنه بی‌دقتی کردیم تا نتوانیم به گل دوم برسیم.

وی افزود: از هواداران خیلی تشکر می‌کنم که در طول فصل با تمام وجود ما را حمایت کردند و امروز نیز با وجودی که در رتبه دوم جدول بودیم با حضورشان باعث دلگرمی بچه‌ها و تیم بودند. هواداران بدانند ما امیدوار هستیم و تا لحظه آخر به عشق هواداران می‌جنگیم. کم و کاستی‌هایی وجود داشته است، اما با همه وجود به عشق هواداران جنگیدیم و باز هم تلاش می‌کنیم و امیدواریم اگر 67 امتیازی شویم، استقلال تیم قهرمان شود.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به اتفاقات بازی با نساجی و اینکه این تیم برای تساوی در آن مسابقه در زمین حاضر شده بود، گفت: به هیچ وجه اینطور نبود. در بازی‌های خارج از خانه مگر یک تیم چند موقعیت ایجاد می‌کند. ضربه سر بلانکو به تیر دروازه خورد. روی آرش رضاوند خطای پنالتی شد و دو نفر از سه کارشناس می‌گویند که برخورد بوده، اما پنالتی نیست. مگر می‌شود در محوطه هجده قدم برخورد باشد، اما پنالتی نباشد. به غیر از آن شوت پیمان بابایی و ایمان سلیمی را داشتیم.

رحمتی تصریح کرد: نساجی در آن جو و با حضور هوادارنش به دنبال تساوی در زمین خودش بود. در نیمه دوم اصلاً نیمه ما را ندیدند و در طول 90 دقیقه اصلاً توپ به دست حسینی نخورد. یک تیم با آن جو، میزبانی و شرایط سقوط وقتی عقب می‌نشیند کار واقعاً سخت می‌شود. ما صد درصد امیدوار هستیم. دست بچه‌ها واقعاً درد نکند که با تمام انرژی تلاش کردند. با کمبود بازیکن به لحاظ تعداد نفرات مواجه بودیم، اما با تمام وجود و به عشق هواداران جنگیدند و مطمئن باشید روز آخر با کسب سه امتیاز قهرمان می‌شویم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: این بچه‌ها تا اینجا نیز کار خود را به نحوی شایسته انجام دادند و بیشتر از حد انتظار بودند. قدردان بچه‌ها هستیم، اما به نظرم کار هنوز تمام نشده است. ای کاش داوری‌ها نیز مثل این هفته باشد. شنیدم بازی پرسپولیس مشکلی نبوده است و کاظمی نیز هر آنچه را که دید برای هر دو تیم زد. با احترام به تمامی داوران، داورانی که همه صحنه‌هایی را که می‌بینند و سوت می‌زنند کاملاً بی‌طرف هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه برای هفته آینده با توجه به نامشخص بودن محل بازی دچار سردرگمی نشدند؛ گفت: چرا البته، از آن طرف پیکان میزبان است و خطر سقوط را دارد و یکسری حقوقی دارد. ما هم باید بدانیم و با حضور هواداران بازی آخر را خوب پشت سر بگذاریم و به قهرمانی برسیم.