به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا مدعی شد؛ باشگاه الهلال عربستان تمام تلاش خود را به کار بسته است تا رافینیا وینگر برزیلی تیم فوتبال بارسلونا را جذب کند.

رافینیا از زمان پیوستن به آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا اوقات سختی را تجربه کرده به خصوص از زمانی که مجبور شد پست تخصصی خود در جناح راست را به لامین یامال بدهد. از این رو، او یکی از نامزدهای اصلی خروج از بارسلونا محسوب می‌شود. الهلال مشتری سفت‌و‌سخت رافینیا است و سعی دارد هر طور که شده این بازیکن را جذب کند. گویا هدف تیم شهر ریاض از اصرار به جذب این بازیکن هم، درخواست سرمربی پرتغالی تیم، ژرژ ژسوس است که قصد دارد او به دو هموطنش مالکوم و نیمار در خط حمله قهرمان عربستان اضافه کند.

موافقت رافینیا با رفتن به عربستان از نظر مالی هم به نفع خودش است همه به سود بارسلونا اما ظاهراً خود بازیکن فعلاً تمایلی به این کار ندارد. موفقیت بارسا در جلب رضایت می‌تواند با درآمدی 90 میلیون یورویی برای باشگاه کاتالان همراه باشد (در واقع این رقمی است که بارسا برای فروش بازیکن می‌خواهد) ضمن اینکه حقوق خود بازیکن هم به میزان چشمگیری افزایش خواهد داشت.

در همین حال، رفتن رافینیا به بارسلونا اجازه خواهد داد تا به جای استفاده از این بازیکن به عنوان بال چپ، به سراغ یک وینگر چپ متخصص برود که لوئیز دیاز از لیورپول، یکی از آنهاست.