به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی پورعلی گنجی پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از اتمام فصل، صحبت‌های خوبی را با مدیران باشگاه داشتم و خدا را شکر مشکلی پیش نیامد و قرارداد خود را تمدید کردم. و انشاالله در این یکسال بتوانیم بار دیگر عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

او در خصوص روند مذاکره باشگاه با سایر بازیکنان گفت: به هر حال من به عنوان یک هوادار پرسپولیس در خدمت تیم هستم و تصمیم گرفتم در این شرایط سخت با تمدید قرارداد گوشه‌ای از نگرانی هواداران را کاهش دهم. نمی‌دانم چه اتفاقی پیش خواهد آمد اما امیدوارم بازیکنان و مدیریت با یکدیگر همکاری کنند تا نتایج خوبی حاصل شود.

پورعلی گنجی در خصوص «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی جدید پرسپولیس گفت: بالاخره مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند که این مربی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته باشد و انشاالله که بتواند با شرایط تیم و کشور ایران کنار بیاید. مطمئنم با بازیکنان خوبی که داریم شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که باعث سربلندی پرسپولیس شود.

او ادامه داد: دلم خیلی برای بازی کردن تنگ شده است و در این ۷، ۸ ماهی که مصدوم بودم حتی یک روز هم استراحت نکردم. با انرژی که هواداران برایم فرستادند تمام تلاشم را کردم که با انرژی به مسابقات بر گردم و امیدوارم در فصل جدید عملکرد خیلی خوبی داشته باشم. پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر لایق‌ترین تیم برای قهرمانی بوده است و این نشان می‌دهد که بازیکنان همه‌جوره آماده هستند و باید هواداران و مدیران هم از آنها حمایت کنند. قهرمان شدن سخت است اما قهرمان ماندن ۱۰ برابر سخت‌تر است.

پورعلی گنجی تصریح کرد: کودکانی که در دهه ۹۰ متولد شده‌اند همه پرسپولیسی هستند چون این تیم در این مدت انواع و اقسام جام‌ها را کسب کرده است. این تیم باید حمایت شود تا دستاوردهای مهمی را کسب کند. بیرانوند، ترابی و اسماعیلی فر از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس هستند و نبود آنها به تیم ضربه می‌زند و جایگزین کردن برای آنها بسیار سخت است. اگر تیم‌های دیگری می‌روند برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم در برخی از مواقع حق با هواداران است و در برخی از مواقع حق با بازیکنان خواهد بود.

او در خصوص احتمال انتقال عبدالکریم حسن به تیم الوکره قطر گفت: تو گروه مجازی او چیزی را به ما عنوان نکرده است. اما تا جایی که می‌دانم بر اساس قراردادی که با باشگاه دارد نمی‌تواند به راحتی فسخ کند مگر اینکه یک پول زیاد به باشگاه پرداخت کند.

پورعلی گنجی توضیح داد: من سال گذشته تازه به دوران اوج خود بازگشته بودم و در تیم ملی و پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی را داشتم و در طول ۸ ماه گذشته من حتی یکی، دو روز هم استراحت نکردم و هواداران مطمئن باشند که به روزهای اوج خود و حتی بهتر از آن باز خواهم گشت.

او در پایان گفت: خواهشی که از مسئولان دارم این است که یک ورزشگاه برای پرسپولیس و یک ورزشگاه برای استقلال درست کنند تا این دو تیم بدون دغدغه بازی‌های خود را برگزار کنند.