به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نیما نکیسا در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون دوومیدانی درباره برنامه‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: در لیگ بیست‌وچهارم لیگ برتر به مانند لیگ بیست‌وسوم با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد. شایعاتی که وجود داشته قطعاً در حد شایعه بوده است. تمام تلاش ما بر این است تیمی ببندیم که مثل سال قبل، بی‌حاشیه و دارای بار فنی بالا باشد.

 

وی افزود: خدا را شکر به لطف همکارانم و دوستان خوب‌مان در اصفهان نتایجی که در فوتبال و رشته‌های دیگر به دست آمد، خوب و قابل قبول بود، اما من آدم بلندپروازی هستم و همیشه سعی کردم بهترین‌ها را به وجود بیاورم. به لطف همکارانم و عزیزانی در کنار ما هستند و به ویژه اصحاب رسانه، قطعاً کارها باید در اذهان عمومی بازتابی داشته باشد. مطمئن باشید که کسب مقام پنجم در فوتبال یا مقام قهرمانی در رشته‌های دیگر ما را قانع نخواهد کرد. ما به فکر تثبیت جایگاه در رشته‌های دیگر نیز هستیم. ما دنبال این هستیم که ببینیم در دو سال آینده، می‌توانیم کسب سهمیه (لیگ قهرمانان آسیا) کنیم یا خیر. این موارد بستگی به میزان بودجه ما دارد که هنوز مشخص نشده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن راجع‌به رویکرد سبزپوشان در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله به محض مشخص شدن بودجه به لطف عزیزان ما در شرکت سهامی ذوب‌آهن و سهامداران محترم، فصل آینده با تخصیص بودجه مناسب تیم قوی و خوبی که ان‌شاءالله بتواند از حیثیت ذوب‌آهن و اصفهان در کنار سپاهان عزیز و گیتی‌پسند دفاع کند، تشکیل خواهیم داد. در همین راستا هفته گذشته تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه نوشتیم. شاید برای اولین بار بود که اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، باشگاه سپاهان، باشگاه گیتی‌پسند و ذوب‌آهن در کنار همدیگر وفاق استانی را به وجود آوردند.

 

نکیسا در واکنش به پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن به سیدمهدی رحمتی، تصریح کرد: من همیشه شفاف صحبت کردم و هیچ وقت غیرشفاف نبودم. آقای رحمتی عزیز، دوست و هم‌پستی سابقم است، اما ما با آقای ربیعی قرارداد دو ساله و رفاقت خیلی خوبی داریم. سال گذشته لطف خداوند شامل حال ما شد و در روز آخر لیگ به یک مقامی رسیدیم که همه ما را خوشحال کرد. قطعاً ما با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با ایشان وجود ندارد. ضمن اینکه آقای رحمتی سرمایه ملی و عزیز ماست. نمی‌دانم این قضیه از کجا مطرح شد، اما صبحتی با ایشان نشده است.

وی در مورد احتمال انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال، تصریح کرد: من از جایگاه مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن با ایشان صحبتی کردم. همچنین از جایگاه بازیکن پیشکسوت هم یکسری نکات را به ایشان گفتم. دیگر در واقع، خودش و پدرش تصمیم می‌گیرند. قطعاً محمدحسین اسلامی در آینده ستاره‌ای در تیم‌ ملی و تیم‌های بزرگ ما خواهد بود. به نظرم بازیکن بزرگتری خواهد شد، چرا که به لحاظ فنی، اخلاق و رفتاری بسیار قابل قبول است و باشگاه ذوب‌آهن قصد حفظش را دارد.