به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 برای این تیم به بهای از دست دادن چند مهره‌ کلیدی‌اش تمام شد.

ماتادورها سه شنبه شب در حالی باید در مونیخ به مصاف تیم ملی فرانسه بروند که هافبک‌شان پدری را به دلیل مصدومیت زانو از دست داده‌اند. آسیب دیدگی ستاره بارسلونا در بازی شب گذشته او را در نیمه نخست مجبور به ترک میدان کرد. این اتفاق اما آنقدرها هم برای اسپانیا بد تمام نشد چرا که جانشین او دنی اولمو گلزنی کرد. به همین شیوه انتظار می‌رود که ستاره لایپزیگ برای بازی بعدی مقابل فرانسوی‌ها نیز جای پدری را در ترکیب اصلی لاروخا بگیرد.

علاوه بر پدری که دچار کشیدگی عضلانی شده است، لوئیس دلافوئنته برای بازی مقابل خروس‌ها دو بازی دیگر را هم در اختیار نخواهد داشت که هر دوی آنها از خط دفاعی هستند؛ یکی از آنها روبین لونرمان و دیگری دنی کارواخال است. لونرمان دواخطاره است و کارواخال هم در آخرین دقایق بازی مقابل آلمان کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

دلافوئنته برای پر کردن جای لونرمان می‌تواند از ناچو فرناندس استفاده کند اما در مورد دنی کارواخال هنوز مشخص نیست که او چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.