میرمسعود میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعیین مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید باشگاه شمس آذر قزوین اظهار کرد: مازیار زارع فوتبالیست خوبی بوده و او را به عنوان یک بازیکن خوب میدانیم و میشناسیم.

وی با بیان اینکه مازیار زارع جوان خوب و با انگیزه است، افزود: بدون شک به عنوان یک مربی ب انگیزه می تواند این انگیزه را به بازیکنان انتقال دهد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه فاصله زیادی از نظر ذهنیت بین دقیقی و مازیار زارع وجود دارد، تصریح کرد: سعید دقیقی فوتبال مالکانه ارائه نمی داد اما دیدیم که بدون ارائه یک فوتبال مالکانه تیمی موفق و خوب بود.

وی تاکید کرد: این جزو توانمندی های دقیقی و تیم او بود که بدون ارائه یک فوتبال مالکانه اینگونه تماشاگرپسند و زیبا و در نهایت موفق بازی کند.

میرزاده اضافه کرد: بعید میدانم مازیار زارع این قابلیت را داشته باشد اما نباید او را رد کرد و بدون دانش نسبت به او با این مربی جوان مخالفت کرد بلکه باید از او حمایت کرد.

وی با بیان اینکه تیم ها و مربی های شمالی به بازی بلند و مستقیم علاقه دارند، اضافه کرد: بدون شک اگر زارع بتواند ترکیبی از این نوع بازی و بازی روی زمین و پاسکاری های روی زمین داشته باشد می تواند موفق باشد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان تصریح کرد: بدون شک در صورت حمایت از زارع و ارائه چنین فوتبالی شاهد رشد فوتبال در قزوین و همچنین شمس آذر خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت باشگاه شمس آذر یادآور شد: طبیعتاً شرایط مدیریت باشگاه و وضعیت مبهم باشگاه تصمیم گیری را برای مدیران باشگاه سخت کرده اما امیدواریم باشگاه فصل را به خوبی شروع کند.