به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از عقب‌نشینی بارسلونا در پروژه جذب فدریکو کیه‌زا، اکنون به نظر می‌رسد که وینگر تیم فوتبال یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با تیم فوتبال لیورپول قراردارد. کیه‌زا سال آخر قراردادش با یووه را سپری می‌کند اما تیاگو موتا سرمربی جدید بانوی پیر نام او را از فهرست بازیکنانش کنار گذاشته است.

تا پیش از این به نظر می‌رسید که بارسلونا مقصد بعدی کیه‌زا خواهد بود اما بازیکن ایتالیایی با وجود توافق با تیم کاتالان، به دلیل عقب‌نشینی این تیم در نتیجه نگرانی از ناتوانی در ثبت نام او، با لیورپول وارد مذاکره شد.

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ کیه‌زا با لیورپولی‌ها به توافقی دست یافته که به موجب آن طرفین قراردادی 4 ساله خواهند بست. همچنین حقوقی که بازیکن 26 ساله از لیورپول دریافت خواهد کرد بین 4 تا 5 میلیون یورو در سال است.

اکنون تنها مانع باقیمانده بر سر راه انتقال بازیکن به آنفیلد، صدور مجوز از سوی باشگاه یوونتوس است که برای فروش ستاره سابق فیورنتینا 15 میلیون یورو می‌خواهد؛ اگرچه با توجه به پایان قرارداد بازیکن در انتهای فصل جاری، احتمال دارد که یوونتوس با رقمی پایین‌تر نیز با انتقال بازیکن موافقت کند. این در حالیست که بازار نقل و انتقالات تابستانی روز جمعه به پایان خواهد رسید.