به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یک بازی سخت خارج از خانه برابر قهرمان سال گذشته داریم، تیمی که امسال هم خوب تقویت شده است. امیدوارم بازیکنان ما با تمرکز بیشتر بازی خوبی برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران انجام دهند و شانس با ما یار باشد و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد قوانین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران تصریح کرد: مشکلی که ما در لیگ داریم، کیفیت زمین‌هاست. وقتی کیفیت زمین خوب نباشد، این موضوع بر کیفیت تیم‌ها تأثیر می‌گذارد؛ با این حال لیگی رقابتی داریم که هیچ تیمی در آن ضعیف نیست. همه تیم‌ها قوی ظاهر می‌شوند و در مجموع لیگ از فصل گذشته با کیفیت‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: ما چون نه بازیکن خارجی گرفتیم و چون کف سقف قرارداد هستیم، بنابراین صحبتی نداریم. من هیاهوی نقل‌وانتقالاتی فوتبال ایران را دوست ندارم. یکی از بازی‌های باشگاه‌های آسیا و بازیکنان خارجی یک تیم ایرانی را دیدم و فقط به کیفیت‌شان نخندیدم! به نظرم، نقل‌وانتقالات بسیار بدی در بحث بازیکنان خارجی داشتیم و چشم‌انداز خوبی نمی‌بینم. اینها پول بیت‌المال است و باید صرف بازیکنان جوان ایرانی شود. البته به من ارتباطی ندارد ولی در مجموع بازیکنان معدود و بسیار اندک بازیکنان خارجی نسبتا با کیفیت به ایران آمده‌اند و تا الان چیزی ندیده‌ایم.

ادامه دارد...