به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در حالی دومین برد متوالی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با برتری 3 بر 2 در خانه لایپزیگ به دست آورد که در همان آغاز بازی گلیسون برمر مدافع برزیلی‌ این تیم دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و در دقیقه 6 جای خود را به فدریکو گاتی داد.

باشگاه یوونتوس بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در تشریح وضعیت مصدومیت این مدافع 27 ساله اعلام کرد؛ گلیسون برمر  صبح امروز در مرکز پزشکی باشگاه تحت آزمایش‌های تکمیلی قرار گرفت که مشخص شد او از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانوی چپ دچار مصدومیت شده و در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در  این خصوص خبر داد؛ گلیسون دچار پارگی رباط صلیبی و آسیب‌دیدگی در ناحیه مینیسک زانوی چپ شده و به این ترتیب شانس همراهی یووه در ادامه فصل را از دست می‌دهد.

باشگاه یوونتوس همچنین خبر داد که نیک گونزالس هافبک اسپانیایی و 22 ساله بانوی پیر که او هم در بازی شب گذشته مصدوم شد، از ناحیه ماهیجه راست رانی پای راست دچار مصدومیت جزئی شده است.

برخی رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که مدیران باشگاه یوونتوس در حال بررسی جذب احتمالی سرخیو راموس برای جانشینی برمر در ترکیب بیانکونری هستند.

مدافع پیشین تیم‌های رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن پس از جدایی از سویا در تابستان اخیر، در حال حاضر بازیکن آزاد به شمار می‌رود.

انتهام پیام/