به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار و استقلال از ساعت 20:08 امشب (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. رافائل سیلوا (17) و میثم تهی‌دست (1+45 - گل به خودی) زننده گل‌های آبی‌پوشان بودند.

ترکیب هوادار: حسین اکبرمنادی، عرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهیدست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، مهرداد محمدی، رامین رضاییان، گوستاوو بلانکو، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف.

داور: سیدرضا مهدوی

دقیقه 3: پاس عمقی مهرداد محمدی به رامین رضاییان رسید و این بازیکن توپ را تبدیل به گل کرد، اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 12: پاسکاری استقلالی‌ها با سه ضرب در نهایت مهرداد محمدی رسید که حسین اکبرمنادی به خوبی مانع باز شدن دروازه هوادار شد.

دقیقه 13: ضربه سر بلانکو روی ارسال محمدی به تیر دروازه برخورد کرد. البته داور سوت خود را به نشانه خطا زده بود.

دقیقه 17: رامین رضاییان از نقطه کرنر توپ را زمینی به جلال‌الدین ماشاریپوف داد و این بازیکن توپ را ارسال کرد تا رافائل سیلوا که فصل پراشتباهی را تا اینجای فصل سپری کرده بود، با ضربه سر دروازه هوادار را باز کند. سیلوا در شرایطی گل را به ثمر رساند که همسر و دو فرزندش در ورزشگاه حضور دارند.

دقیقه 22: شوت از راه دور داریوش شجاعیان را سیدحسین حسینی دور کرد.

دقیقه 36: یکبار دیگر استقلالی‌ها با پاسکاری به محوطه جریمه هوادار نزدیک شدند و پاس ابوالفضل جلالی به بلانکو رسید که ضربه این بازیکن را منادی از منطقه خطر هوادار دور کرد.

دقیقه 37: شوت از راه دور جلالی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 40: ارسال رضاییان به ماشاریپوف رسید و ضربه سر ضرب این بازیکن به تیر دروازه هوادار خورد.

دقیقه 43: پاس عمقی حسین مهربان رسید و این بازیکن از غفلت سامان فلاح با سیدحسین حسینی تک به تک شد اما کاپیتان آبی‌پوشان به خوبی توپ را گرفت.

دقیقه 1+45: اشتباه میثم تهی‌دست در خط دفاع باعث شد مهردادمحمدی توپ را از او بگیرد و به سمت دروازه ضربه بزند اما خود تهی‌دست توپ را وارد دروازه خودی کرد.