نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قطر گفت: بازی سختی در پیش خواهیم داشت. نباید فکر کنیم چون قطر همانند دو سال گذشته نیست پس به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم. قطر می خواهد این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و خود را به صدر جدول نزدیک کند. ما هم اگر به دنبال این هستیم که بتوانیم به صدر جدول برسیم باید قطر را شکست دهیم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی باید آنالیزی دقیق از حریف داشته باشد. اخراج صالح حردانی باعث خواهد شد تا سرمربی تیم ملی از بازیکن دیگری استفاده کند. بنابراین تغییر در تیم ملی اجباری است و باید ببینیم امیر قلعه نویی و همکارانش چه تدابیری را برای این دیدار حساس می اندیشند.

وی گفت: قلعه نویی هم می داند که برای رسیدن به صدر جدول و مورد انتقاد قرار نگرفتن نیاز به پیروزی تیمش برابر حریف دارد. شاید اگر این بازی در ایران برگزار می شد حضور هواداران تیم ملی می توانست تاثیر بیشتری در روند موفقیت تیم ملی داشته باشد اما حالا با توجه به شرایط موجود باید در امارات به مصاف قطر برویم.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: بازی کردن در امارات خیلی به سود ما نیست چرا که فکر می کنم تیم قطر هواداران بیشتری خواهد داشت و این به ضرر ما خواهد بود اما با شناختی که از بازیکنان ایرانی دارم آنها تمام تلاش خود را بکار می بندند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در مورد انتخاب سرمربی جدید این تیم و امروز و فردا کردن مدیران باشگاه گفت: متاسفانه هنوز هیچ اتفاق خاصی در استقلال رخ نداده است. قرار بود سرمربی تا پایان هفته مشخص شود اما علاقه مندان به استقلال همچنان منتظر و نگران هستند.

وی افزود: بازیهای لیگ، جام حذفی و لیگ نخبگان را در پیش داریم. باید تکلیف سرمربی را مشخص کنیم. مدیران استقلال نباید تعلل کنند، وعده وعید هم ندهند و یک انتخاب درست و منطقی داشته باشند. اینکه اگر هر روز بخواهیم نامی از یک مربی ببریم و فردا آن را تکذیب کنیم کار حرفه ای نیست.

کارشناس فوتبال گفت: لازم است مدیران استقلال هر چه زودتر تکلیف سرمربی را مشخص کنند زیرا استقلال بازیهای حساسی در پیش دارد که باید از آنها سربلند بیرون بیاید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سهراب بختیاری زاده هم کار بزرگی انجام داد که هدایت استقلال را قبول کرد. او در اولین دیدارش مقابل حریف به برد رسید اما این دلیل نمی شود که او را تنها بگذاریم و همه کارها را به او بسپاریم. سهراب مربی جوانی است که کار سختی را در استقلال شروع کرده است. بنابراین از هواداران و طرفداران خوب استقلال می خواهم تا روزی که او به عنوان سرمربی در استقلال کار می کند از او حمایت کنیم تا بتواند عملکرد موفقی در مسابقات پیش رو داشته باشد.