ورزش 11 - چلسی بعد از کسب 4 برد و رکورد 100 درصد پیروزی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در استمفورد بریج به مصاف کاردیف رفت. این دو تیم با ترکیب 11 نفره زیر به میدان آمده بودند.

چلسی: کپا-لوئیز-رودیگر.آزپیلیکوئتا-آلونسو-جورجینیو-کانته-کواچیچ-پدرو-هازارد-ژیرو

کاردیف: اتریج-موریسون-بامبا-مانگا-بنت-کاماراسا-آرتر-رالس-هویلت-وارد-رید

این دیدار همانند دیدارهای قبلی چلسی با میدان داری و حملات این تیم لندنی آغاز شد اما برخلاف جریان بازی این تیم کوچک ولزی بود که توانست توسط سول بامبا در دقیقه 15 به گل اول دست یابد. اما بازیکنان چلسی با دریافت این گل به سوی دروازه کاردیف سیتی حمله ور شدند تا اینکه توسط نابغه بلژیکی خود در همان نیمه اول کاردیف را با شکست به رختکن بفرستند.

ادن هازاردادن هازارد

ادن هازارد در دقایق 37 و 44 توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا چلسی با نتیجه 2 بر 1 پیش بافتد. با آغاز نیمه دوم این بازیکنان چلسی بودند که با میدان داری و آرامش بازی را به اختیار خود درآوردند و باز هم توسط ادن هازارد از روی نقطه پنالتی به گل سوم برسد و هتریک این بازیکن در دقیقه 81 کامل شد. اما این پایان ماجرا نبود و ویلیان در دقیقه 84 گل چهارم را وارد دروازه کاردیف کرد تا تکلیف این دیدار پیش از دقیقه 90 مشخص گردد.

ادن هازاردادن هازارد

در طول 90 دقیقه این دیدار و با مشاهده نحوه بازی این چلسی به انقلابی که ساری در این تیم ایجاد کرده است بیش از پیش پی ببریم. چلسی در نهایت این دیدار را نیز با نتیجه 4 بر 1 به سود خود پایان داد تا همچنان با کسب 5 برد از 5 دیدار عملکردی فوق العاده را از خود به جای گذاشته باشد.