ورزش 11 - چلسی در یک بازی کاملا برتر توانست کاردیف را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد. حال تیم ساری با 5 برد پیاپی و کسب 15 امتیاز تمامی بازی های خود را در لیگ برتر انگلیس با برد پشت سر گذاشته است. ساری بعد از پایان این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

صدر جدول لیگ برتر انگلیس؟

-

در حال حاضر منچسترسیتی و لیورپول نسبت به ما تیم های بهتری هستند و ما برای رسیدن به سطح آن ها باید بیشتر تلاش کنیم. هدف من تبدیل چلسی به بهترین تیم انگلیس است هرچند این هدف در طول یک ماه عملی نیست و یک فصل یا بیشتر باید بر روی این پروژه برنامه ریزی کنیم.

پیشرفت چلسی؟

ما در بخش هجومی بسیار عالی کار می کنیم اما در فاز تدافعی چندان قوی عمل نمی کنیم و باید در این زمینه پیشرفت داشته باشیم و این قدرت را داریم که در این زمینه به سرعت پیشرفت نماییم.

ادن هازار؟

زمانی که در ناپولی بودم اعتقاد داشتم ادن هازارد یکی از بهترین های اروپا است اما اکنون نظرم را کاملا عوض کردم زیرا که او بهترین بازیکن اروپاست. او قدرت این را دارد که از این هم بهتر شود زیرا اگر انرژی نهایی خود را در 30 و 40 متری دروازه صرف کند کارایی به مراتب بالاتری خواهد داشت.

اولیویر ژیرو؟

او با وجود اینکه گلزنی نکرد اما یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

5 پیروزی در 5 هفته؟

از بودن در چلسی در زمان حال بسیار خوشحالم. هیچ گاه فکر شروعی به این خوبی را نمی کردم اما بسیار خوشحالم که بازیکنانی به این کیفیت را در اختیار دارم.