به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر توانست با کسب ۴۱ امتیاز و با قرارگیری در رده ششم جدول، بهترین عملکرد خود در ادوار برگزاری این مسابقات را به ثبت برساند.

محمدرضا سلیمانی که به عنوان بازیکن - سرباز در ملوان حضور داشت زیر نظر مهدی تارتار موفق شد ۸ بار دروازه حریفان را باز کند و پس از رضا جعفری دومین گلزن برتر فصل ملوان شد.

سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ابتدا از حمایت کادر فنی، به ویژه مهدی تارتار سرمربی تیم، قدردانی کرد و اظهار داشت: خدا را شکر با حمایت کادر فنی مخصوصاً مهدی تارتار فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و آمار خوبی هم در گلزنی برای ملوان به ثبت رساندم که از این موضوع بسیار خوشحالم و امیدوارم در سال‌های آینده هم همین روند خوب ادامه دار باشد.

این بازیکن تأکید کرد که حمایت هواداران نقش بسزایی در موفقیت‌های تیم ملوان داشته است. او در این رابطه تصریح کرد: از هواداران خوب ملوان تشکر می‌کنم که در فصل گذشته از تیم حمایت کردند و توانستیم بهترین جایگاه در تاریخ ملوان را در لیگ برتر به دست بیاوریم. به نظر می‌رسد که فصل گذشته، یکی از بهترین فصول تاریخ ملوان بوده است و این موفقیت بدون همکاری و تلاش جمعی ممکن نمی‌شد. همدلی و هماهنگی خوبی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی برقرار بود و همین امر در روند نتایج تیم تأثیر داشت و همه دیدند که ملوان تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریفان نبود.

او در خصوص آینده کاری خود گفت: در حال بررسی پیشنهادات هستم تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم. انتخاب تیم مناسب می‌تواند تأثیر بزرگی بر پیشرفت و موفقیت در فوتبال داشته باشد.

سلیمانی در رابطه با حضور در تیم ملی فوتبال ایران گفت: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و هر زمان که امیر قلعه نویی صلاح بداند، می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. امیدوارم شرایط فراهم شود و بتوانم روزی در پیراهن تیم ملی به میدان بروم.