به گزارش خبرنگار مهر، لیست تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان و قطر مشخص شد تا ۲۷ بازیکن در اردو حضور داشته باشند.

مهدی قایدی، سعید عزت الهی، شهریار مغانلو، سامان قدوس و سردار آزمون پنج بازیکن ملی پوش کشورمان که در لیگ امارات حضور دارند قرار است امروز مستقیم از این کشور راهی تاشکند شوند و تمرینات خود را زیر نظر قربانعلی پور مربی بدنساز تیم ملی آغاز کنند.

کاروان تیم ملی ایران نیز ظهر جمعه از تاشکند مستقیم به مشهد باز خواهد گشت تا اردوی خود را برای دیدار با قطر دنبال کند.

در رابطه با وضعیت لژیونرهای تیم ملی فوتبال، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که مهدی قایدی برای بازگشت به کشور با مشکلات دوباره ای مواجه است. مهاجم تیم ملی ایران که برای دیدار مقابل قرقیزستان توانست مشکلات پرونده شخصی حقوقی خود را حل کند بار دیگر درگیر این موضوع شده است و به همین دلیل حضورش در کاروان تیم ملی ایران برای بازی با قطر در مشهد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که قلعه نویی نیز حساب ویژه ای روی او در چند بازی اخیر باز کرده است در صدد رفع مشکل خود برای ورود به کشور و ادامه حضور در اردوی مهرماه تیم ملی ایران برای دیدار با قطر در هفته چهارم مرحله انتخابی جان جهانی ۲۰۲۶ است.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های ملی ایران با ازبکستان و قطر به ترتیب ۱۹ و ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.