به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که در جدول رده بندی این مسابقات، تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، ملوان، فولاد، چادرملو، گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در نیمه بالای جدول حضور دارند.

اما در نیمه پایین جدول، شرایط پیچیده ای حاکم است و برخی تیم‌ها بعد از گذشت ۹ هفته همچنان نتوانسته اند ثبات خود را پیدا کنند.

در بین ۸ تیم پایین جدول، تاکنون ۴ تیم خیبر خرم آباد، استقلال تهران، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان اقدام به تغییر سرمربی کرده اند تا بتوانند در هفته‌های پیش رو به شرایط ایده آل خود دست پیدا کنند.

در این میان دو تیم نساجی مازندران که با ۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و هوادار تهران که با ۴ امتیاز شانزدهم است روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و با توجه به اینکه از ۶ تیم پایین جدول تا کنون ۴ تیم با تغییر سرمربی رو به رو شده اند این احتمال دور از دسترس نیست که اگر ساکت الهامی و سیدمهدی رحمتی نتوانند در دیدارهای پیش رو به نتایج مطلوب برسند به زودی شاهد تغییرات در این دو تیم خواهیم بود.

لیگ برتر ایران پس از برگزاری هفته دهم به دلیل تعطیلات فیفادی و بازی‌های تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی تعطیل خواهد شد. تیم نساجی در این دو هفته باید به مصاف مس رفسنجان و سپاهان اصفهان (معوقه از هفته هشتم) برود و هوادار هم با ملوان دیدار خواهد کرد.

حال باید دید الهامی و رحمتی در فرصت باقی مانده می‌توانند با کسب برتری به طور موقت از بحران خارج شوند و شرایط را برای خود و تیمشان تغییر دهند و یا سرنوشت مربیان برکنار شده در لیگ برتر، گریبان آن‌ها را هم خواهد گرفت و پیش از پایان نیم فصل اول، باز هم شاهد تغییرات در تیم‌ها خواهیم بود.